still going

snart ska jag däcka. tänkte bara uppdatera här först så elin slipper läsa samma gamla inlägg.

har varit hos mamma igår och idag. blev sprängfyllda dagar.
Gick upp vid 6- åkte till mamma.
framme vid 9 - ut och sprang, sen frukost i ladugården.
Fixade med lite Mary Kay grejer på datorn, middag, göra mig iordning.
SEN BÖRJADE ÄVENTYRET!
Fick låna mammas bil för utflykt. Fanns ingen bensin så först skulle jag tanka i Reftele men fattade inte riktigt så jag bad till Gud och for till smålandsstenar. Där mötte jag upp puddingen Hannah och sedan tankade vi.
Vi beställde familjepizza för vi trodde att nån mer skulle äta men icke. den fick vi äta själva.
Precis när vi kommer in genom dörren hos Hannah hoppas hennes kombo ut från en gardin och skrämmer livet ur mig.
Tur att jag inte började slåss i självförsvar.

Vi tillbringade kvällen med att testa Mary kay, skratta, prata, dansa ( balett, tango, bugg, zumba, fult och indian-style!) Vi smög på killarna på övervåningen, gjorde snöänglar och en superfin valross, kollade på film och hade a great time! Somnade gjorde jag nog vid tre. Vid halv sju bankade någon på dörren, skriker att det är en säl på utfarten och så kommer de en valp. Kaos vare.  Men snart lugnade det ner sig, lika så gjorde valpen så vi sov från och till klockan 10. Då ringde syster!

Slängde på mig kläderna och packade ihop och for iväg mot Bredaryd. Dock körde jag lite fel men kom iaf fram.
Fick se hennes och Joakims hus, jättefint vare! och sedan bjöds det på frukost. Gott!
Efter lite bilbyte for vi till halmstad för att hämta ett paket. Vi pratade, skrattade, köpte läsk, klagade, skvallrade, mindes tillbaka, drömde och körde fel. Helt sjukt vad man kan sakna våra stunder ibland!

Mamma hann jag inte träffa så mycket men hade superbra dagar ändå. Tack Elin och Hannah!

Nu har jag precis blivit bjuden på mat hos pappa, han fick även testa alla underbara produkter.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: elin

snäll du är som tänker på mig :) så att jag slipper läsa inlägget om när du köper upp hela godis huset fler gånger :D tack själv älskade syster!

2011-03-20 @ 17:04:42
URL: http://miniulf.blogg.se/
Postat av: Cecilia

DU ÄR TILLBAKA! (Men då får gärna bli bättre på att uppdatera) ;)

2011-03-29 @ 13:39:14
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0