vargavinter.

idag har jag hjälpt S att flytta ännu mer. sorterat kläder och funderat på framtiden. kanske vet jag nu vad jag ska jobba med. på måndagkväll vet jag kanske ännu mer. spännande. be gärna att det ska bli bra.

nu har jag och C haft dubbeldate med Ben & Jerry. Trevliga killar. träffade trevliga killar på en parkering innan idag med, blir nog en kaffe någon gång.

nu har jag räknat på min budget och det blir nog en ny vinterjacka. ska bli den kallaste vintern på 200 år så måste vara varm!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej, jag vill inte ha en vargavinter igen! Men tur att jag också införskaffat mig en vinterjacka idag i alla fall.. =)

2010-10-09 @ 23:42:01
URL: http://amandama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0