Tillbaka

Förlåt för att min blogg varit död. har inte haft internet på sedan 1 aug men nu är min rosa dongel tillbaka och jag med!

idag har jag hunnit med massor och nu luktar jag som en rökt makrill.
vi gjorde stompa över eld med 7 åringar. det var en pärs, skönt att det inte är jag som ska bli lågstadielärare.
jag har fortfarande mjöl överallt efter att jag råkade starta ett mjölkrig. förlåt alla föräldrar!
sedan hade jag andakten och sedan flööög jag vidare mot tonår.
Vi håller på att planerar soxwars VM som är i helgen, kommer bli feting kul!!
kommer folk från stockholm och lite andra ställen, är du sugen så dra med ditt lag och utmana regerande världsmästare Ingarp!

Soxwar är lite som paintboll fast man kastar strumpor på varandra. Väldigt kul och eftersom vi har det på landet har vi valt att ha det ute. bland höbalar och lera, kan det bli bättre?

nu ska jag snart sova, för imorgon är det ungdomsledardag och sedan ska jag hjälpa S att flytta.

annars mår jag bra. är proppmätt efter kanelbullarna bara.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Wohoo! Du är tillbaka!!!! :D

2010-10-04 @ 22:40:37
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0