tröttare kan ingen vara ..

gårdagen blev väldigt lyckad. aska jagade kor och får. fick god middag, en rundtur på simons jobb och kvällsmat där.
mycket bilåkande blev det. dagen avslutades i sockerbiten med film. idag har jag varit på synundersökning och sedan bjöd M på fika. sedan har jag mest legat utslagen i hans soffa. just nu ångrar jag att jag inte sovit mer än 9 timmar de senaste två dygnen. men det är det väl värt. ska sova lite, packa inför konfalägret och äta något. sen kommer nog M hit efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Alltså, mycket bilåkande kan vara hur kul som helst med rätt person :D

2010-05-19 @ 17:04:31
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0