torsdag

mm, inatt har jag haft migrän. det var inte så kul. men nu är det borta. dock sov jag så länge så jag har ont i ryggen.

tisdagskvällen blev superbra. filmen var bra. sällskapet var bra. chipsen var bra.
igår hade vi en lite förvirrad konfalektion men tror de fick med sig något. sedan lunchade jag och magma. vi gjorde pommes och tsatsiki. jag åt kött också. sedan låg vi och fantiserade om drömmän, graviditeter och vad man kommer bli sugen på. jag hoppas jag blir sugen på glass och kött.
LG-möte på kvällen, kulkul.

nu har jag sjukskrivit mig och ska kanske packa massa lådor. helst hade jag sett att de hade packat sig under natten.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter huuur bra som helst!

Jag hoppas jag blir sugen på frukt! Men det kommer säkert sluta med choklad. Eller något äckligt, typ jordgubbssnören.

2010-05-06 @ 23:54:17
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0