tisdagsplaner

nu har jag kommit hem från min optiker. blir ett par nya linser som inte ska torka ut mina ögon. hoppas det funkar.
innan åt catte och jag middag hos mormor. blev " hönekött med schele", mammas favoriträtt när hon var liten.
när vi satt där och åt säger morfar lite tyst:
- vi skulle kunna kalla detta hönökonferensen ..

han är go han.

ikväll blir det film. vi skulle grilla men någon glömde beställa rätt väder. är besviken men film går fint det med. speciellt när det är en film med ellen page. (juno, ni vet) så nu ska jag bara sitta här, och vänta tills klockan blir sju. kanske ska jag packa lite. men det är så fruktansvärt TRÅKIGT!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hur var gårkvällen??? Och vad har du gjort idag? (BLOGGAAAA!)

2010-05-06 @ 00:34:21
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0