långa nätter

jag somnade halv 5 i morse. tvingade catte att ringa och säga att jag var sjuk till optikern.
sen somnade jag om och vaknade någon timma senare. är helt död.
pappa och jag ska nog åka och hämta får. hoppas de är söta.
mjölby, det är en bit.

på torsdag åker jag till örebro också. det är ännu längre.
ska iaf få se samuel ljungbladh igen.

pratade med mammi idag. saknar henne ibland. för en gång skull bråkade vi inte.

film jag rekomenderar: marley and me, fy vad jag grät.
film jag inte rekomenderar vid trött tillstånd: new york, i love you.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, Marley and me fick mig att störttjuta!

2010-05-11 @ 21:43:57
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0