i natt är jag din

första natten i stugan! mysigt. jag har eldat upp massa kartonger och det brann superbra. det åkte med lite kläder med i ett expriment. brann fint det med. jag har precis avslutat en omgång pärlplattning. se bild nedan. ( min fantasi är inte så stor .. )
imorgon blir en dag med städning och mormor. sedan på kvällen har vi tänkt grilla så det kommer säkert regna. tur att man har altan, uteplats och grillplats vid sjön så man har lite att välja på. jag bor i ett litet paradis nu. nu är det bara semestern som ska komma. men det går snabbt. min kamera har gått sönder så vänta er inga bilder.

nu ska jag inviga min våningssäng, känner redan hur ryggen värker. godnatt



okejg

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: För att jag och Amanda kommer jobba på midsommar :(

Vilken fin pärlplatta!

2010-05-25 @ 19:02:29
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad fint! ;)

2010-05-31 @ 00:40:19
URL: http://amandama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0