fredag

fredagsdiscot var nog det sista på nyfiket eftersom folk klagade på hög ljud nivå. synd men kan ha disco någon annanstans. har precis ätit middag hos mormor.
hon klagade mest på en tjej som mår dåligt och som mormor sa: HON ÄR TJOCK OCKSÅ!!
nu sitter jag här med catte och funderar på min helg. jag är ledig från och med nu till tisdag morgon. vad är planen?
jag är sugen på att .. ligga i ett varmt badkar, läsa en bra bok, mysa med täcket, äta lite godis, se massa bra film, dricka varm choklad eller kvällsro och bara finnas. men vet inte om mina planer går i uppfyllelse. ska ju skriva på papprerna om delad ekonomi med m och lite med. sen vill jag gärna sjunga med kören, bo hos magda och allt annat.
en gång ska jag segla med hurtigruten också. men det blir väl nästa sommar. och köpa ny bil. (råkade krocka ännu en gång med portstolpen idag, fast jag växlade ner till 1:an)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du kan alltid ta en sväng ner till Lund!

2010-05-07 @ 23:42:42
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0