lång men underbar dag

idag har jag inte haft ont alls. lalala!
påskvandringen gick super. maten räckte och det blev massa över. (12 korgar)
konfan gick fint. alla är så söta!

jag - oj, var det din pojkvän du skjutsade på cykeln?
konfirmand- nej, det var bara min kompis ..
jag - men det skulle kunna bli?
konfirmand - nej, han är jehovas vittne!!

Jag har lärt dom allt jag kan, haha!


nu har jag precis kommit hem från en underbar filmkväll hos fam. johansson.
vi såg 500 days of summer. en perfekt annyfilm.

- jag blir vaaaaansinnig!!

sen gosade jag med aska. kollade på magplask. blev skrämd av en orm. åkte hem.
nu ska jag sova. och imorgon är jag leeeeedig.

(nu ska jag spela tennis med mig själv)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahaha! Duktig konfirmand!

Skönt att du mår bättre! Saknar dig! <3

2010-04-01 @ 10:27:10
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0