bön

ikväll blir det samtal och bön i kyrkan. undra om jag kommer vara yngst?
eftersom jag skippade tonårsplaneringen då jag bara kommer vara med 1 gång till i vår tänkte jag testa något nytt.
pinsamt att jobba i en församling och inte varit med på alla aktiviteter minst 1 gång tänkte jag. så nu är det bestämt.

och imorgon är det en hemsk sak som händer. jag har lovat följa med på vattengympa. kära nån!
ni som var med på breanäs förstår min vånda. jag måste alltså raka benen. och jag äger ingen röjsåg.
men det kommer nog bli kul. ska bara våga visa mig i en bikini också.
som jan-eric uttryckte sig - jag är så pass viktig att jag till och med är överviktig.

imorgon ska jag tillverka en bönepall. tänkte pimpa den med ett bibelord om bön.
några förslag? hittade rom 8: 26-27 på mannakorn.se men vet inte. ett bättre förslag mottages med öppna armar.

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Äsch, du fixar det här, Anny! Du såg ju hur mina ben såg ut och en vanlig vass rakhyvel bet på dem ^^

2010-03-18 @ 12:10:50
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: magdalena

hehe.. du säger ju kära nån.. man blir som man umgås ;P oh dear

2010-03-18 @ 14:25:20
URL: http://magdalenajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0