semester

nu har jag haft semester i två dagar. fy vad gött det är. min semester började perfekt med en massa morgonpussar, fint väder och ett hus. japp, det är sant, jag har fått ett hus. en liten röd stuga som jag får hyra från 1 aug. Gud är så bra, han fixar allt.

idag har jag och M gjort så mkt, känner att jag inte hunnit med riktigt. först var vi hemma hos pappi, hög björkar och lekte med hundarna. sedan åkte vi hem till honom, tog med samuel, lämnade björkarna på samuels jobb och sedan vidare mot staden. shoppade loss på apoteket, har nog pollenallergi. varit förkyld i 5 veckor snart. men nu börjar det släppa efter några kurer av diverse.

sedan åt vi på tokeyo, mkt smaskigt. sedan hem till pappi igen med aska och lekte med hundarna. sedan för att göra fredagskvällen fulländad åkte vi till akuten med farmor. tre timmar senare var vi hemma med en mycket gladare farmor och pizza. nu avslutar vi kvällen med några avsnitt av house.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0