en väktare till pojkvän

jag är en väldigt nyfiken person. jag pillar gärna på saker för att se hur de funkar.

igår när jag satte mig i mikaels bil såg jag hans handfängsel. spännande tänkte jag och började leka med dom. ganska snabbt hade jag satt på mig en lite för hårt så det gjorde ont men det gjorde ju inget, den skulle ju snart av.

så jag börjar sätta på mig den andra när mikael ber mig att vänta lite. han vet inte riktigt vad nycklen är. jag får panik för det gör ont men blir sedan lugn när jag tror mikael skojar med mig. men det gjorde han inte.

en kort tur till pappa blev en bilfärd in till stan. på väg in till stan säger mikael att de inte sitter för hårt, de ska sitta ännu tightare på riktigt. dum som jag är spänner jag åt dem ännu mer, ont gjorde det. väl hos mikael fick jag skamset ta av handbojorna. nästa gång vill jag ha rosa fluff på dem, då gör det nog inte lika ont.

ssa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0