att inte ha kontroll

att inte ha full kontroll är en sak jag avskyr. helst fixar jag allt själv så jag verkligen vet att det blir gjort.
denna sms-konversation har satt en klump i min mage.

M: haha :)
A: Jag vet inte vad du skrattar åt?
M: Det vet jag :)
A: Men berätta då!
M: Får inte för Magdalena, sen vill jag jag nog inte heller. Blir roligare då.
M: Puss
A: Ska jag vara rädd? För jag är rädd.
M: Nä, det ska du inte. Inget farligt alls. Du kommer märka tids nog.
A: Hur snart är det?
M: Du behöver inte skriva upp det på din "att göra innan jag dör" lista, det kommer hända innan. Vår idé involverar Catte också. Nu tänker jag inte säga mer.
A: Okej. nu ska du få veta en sak. jag HATAR att inte ha kontroll. Jag har fått en klump i magen nu. Jag hoppas verkligen det är bra.
M: And i love it! :) du kan vara lugn inget elakt, bara roligt. vågar inte göra något annat än :)

HEMSKA POJKVÄN! Vi som skulle berätta allt för varandra ..och det här med att inte våga göra något annat än, när kommer elaka överraskningar komma? jag tror inte jag vågar åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0