överbjuden

jag bjöd på en biljett till lund.
jag är redan överbjuden.
får nog stryka mina planer för att åka dit.
får längta till februari istället.
sanna fyller år.
sanna bor i rimforsa.
jag åker nog dit.
jag gillar rimforsa.

annars snurrar bara en massa tankar runt, runt, runt. ska bli skönt att börja jobba. ska bli skönt att inte ha så mycket tid att tänka på. ett stort hus, en liten människa. en renovering. beskriv dig själv som ett hus. förra året var jag ett fallfärdigt torp i en glänta i skogen. nu är jag ett litet vitt hus, i en by med nyfikna grannar. eller så kanske jag vill vara ett litet vitt hus. men jag trivs så bra i min glänta i skogen. egentligen skulle jag bara vilja leva, helt utan att tänka på vad andra tycker. men vem vågar det? vem är stark nog? jag har börjat slockna. skulle behöva mer eld i brasan. när det börjar bli kallt tar jag hellre en filt om mig. hellre det än att hämta mer ved.

sådär, nu ska jag sova. är egentligen inte riktigt vaken.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åååh, dumma överbjudare! Men tiden går fort! Snart kommer jag!

2010-01-08 @ 09:12:47
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vill också komma! Saknar dig. Du är ett vackert hus.

2010-01-08 @ 21:17:55
URL: http://amandama.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Va duktigt av dig! Jag ösnkar jag kunde säga detsamma haha. Det har nog blivit lite mycket godis för mig den senaste tiden. Jag går runt med ett ständigt sockerrus. Måste nog in på avgiftning snart :P

2010-01-09 @ 08:14:54
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0