Lilla kråkan skulle ut och åka ..

alltså, jag dör.
jag har kört i diket tre gånger.
först var jag redan försenad till edith och då passar min bil på att köra i diket.
men Gud är god, Joel som jag mötte när jag körde ner i diket hade köpt en ny bil igår. en jeep!
vad är bättre än en jeep när man kört i diket?
Väl uppe, tackar för hjälpen, gasar och kör i diket igen!
Halleluja, Joel var kvar och hjälpte mig en än gång.
Sen åkte jag på mötet, mkt bra! träffade massa folk, bland annat magma!
Körde hem edith. kom till mördarkurvan, tackade Gud för att jag inte kört i diket denna gången och tadaa!
Så var jag i diket igen! Efter bara några sekunder kommer Jörgen, världens bästa snöskottare och försöker dra upp mig. men ack, bilen satt fast. öppnade dörren och skulle gå ut, hamnade med snö upp till knäna. inte undra på att jag satt fast. men som tur är så var mina killar hos Elias och de hade traktor och linor och starka muskler.
De kom efter 2 minuter och drog upp mig smidigt och lätt.

Halleluja. Nu är jag hemma, varm och trött. Fick även de grå mjukisbyxorna idag ( Det enda jag önskade mig i julklapp men som mamma glömde) dom är perfekta när man ska tina upp.


bil

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men lilla Anny, du får inte dö!

2010-01-24 @ 18:18:20
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Anny! Änglavakt eller vad?! Det var kul att se dig igen efter denna tid! :D ses på onsdag! snart är den här :)

2010-01-24 @ 22:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0