att gå en långsam död till mötes...

all planering kommer bli min död. denna veckan har bestått av enbart planering.
jag är så trött på det. är bara 3 möten kvar, kanske 5.
på tal om planering, när behagar lundborna komma?
min kalender är full, men det hade varit roligt att skriva in något i stil med:
" ÄNTLIGEN!!! ABC med flera kommer!!!!!!" istället för "regionsträff kl 9"

jag är dödstrött men kommer inte somna än på flera timmar, har lite svårt att koppla av.


Sen håller jag på att bestämma mig, vill du be för mig?
ungdomsledare ett år till eller praktikant med equmenia. vad vill du Gud?!?
eller, vad vill jag?!

haha, både jag och J-E var beredda att säga upp oss idag. svårt att få en församling intresserade för jobbiga frågor.


ååååh, helsjön på måndag, underbara helsjön. jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vi ska bestämma oss på söndag. Och sen prata med chefen. Sen kommer vi!!

2010-01-16 @ 04:01:05
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0