nattligt besök

igår kväll var simon och emma här. vi kollade på film och åt chips. mycket mysigt.
när de hade åkt satt jag ute på trappan en stund, så skönt. slappna av lite. då kör det förbi en vit saab och en grå golf, och de kör förbi en andra gång, en tredje och den fjärde stannar de och lyser med strålkastarna rakt på mig.
skitläskigt så jag går in och låser alla dörrar. släcker och borstar tänderna. tänker gå och lägga mig. när jag släcker i köket ser jag att de stannat 100 meter från huset och står och pratar. helt plötsligt så börjar de springa mot mitt hus med typ 50 m plast. jag får panik och funderar på vem jag ska ringa. jag gömmer mig lite men när jag kollar upp så har de börjat plasta in min bil. då blir jag skiiiitarg och öppnar dörren och skriker - vad sysslar ni med?
då sticker en kille upp huvudet bakom min bil, han får panik och springer allt han har mot bilen.
de andra står bakom husknuten och gömmer sig.
han som sprang till bilen kör fram den för att de andra ska hoppa i men de stannar bakom husknuten. när jag för andra gången öppnar dörren och säger - seriöst! får de panik och springer. 5 st i ren panik.
sen åker bilarna åt var sitt håll skitsnabbt och två minuter senare kommer 1 bil tillbaka men susar bara förbi. antagligen åkte han åt fel håll i paniken. nu är jag lagom arg. i morse fick jag rulla ihop plasten och nu vet jag inte vad jag ska göra med den. idioter. någon som vet vilka de var?

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Låter som ett gäng knasbollar?

Jag skulle ha sopsorterat plasten!

2010-04-11 @ 17:07:22
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Louise

Svar: Tack!! Javisst, sno på. Sno är bra. Vi har också snott det, eller ja.. idén i alla fall! ;)

2010-04-12 @ 22:18:20
URL: http://loufis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0