helgen

nu sitter jag i mitt lilla hus. imorgon kommer catte.

fredag:
nyfiket, senior och sedan in till pingst. de hade ungdomshelg.
spelade wii med mikael och jag var så bra. roligtroligt.

lördag:
fixade naglar hos emilia. dock tappade jag den första redan i bilen ner till ljungby. tråkigt.
körhelg i ljungby var det. träffade hannamaria. det var underbart.
sov två timmar.

söndag:
började med en härlig frukost med allt man vill ha. deras församling var där med och åt. mysigt.
sedan sjöng vi på mötet, fikade och packade. stannade i värnamo för ett stopp på mc donalds.
hemma halv 4, in i duschen och sedan i väg till pingst för deras avslutningsgudstjänst.
sedan blev det häng på stan, körde bil och skrattade. en film hos alfred fick avsluta kvällen, trodde jag.
istället ger min bil upp när jag ska åka från mikael så han fick köra hem mig. ganska skönt att slippa köra dock.


nu är jag dödstrött. tack gode Gud för en underbar helg! Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0