alone apart

ojoj! jag har varit vaken i en timme och har redan hunnit hänga tvätt, köra igång en ny, tvätta två tröjor för hand och bära ner all tvätt till tvättstugan. vilken produktiv dag! nu behöver jag knappt göra mer idag.

dessutom saknar jag catte så jag får ont i hjärtat. ibland pratar jag med henne fast hon inte är här. ibland låtsas jag att jag skickar sms om att hon ska handla på vägen hem. haha. jag röstar för att hon ska hälsa på snart igen.

imorgon efter begravningen tror jag att jag ska åka en sväng till motala. har ju inte träffat anna kroppsstrumpan hjalmarsson på evigheter. typ sommras då vi gick på eldkvarn och johan palm. och jag kommer behöva skratta.

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Hihi. Ni två är som gjorda för att bo ihop i höst :) Sötnosar!

2010-04-09 @ 01:44:50
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0