torsdag 3 september

jag tror vi är i en septemberdepression. allt är redan grått. jag lyssnade på into the west. läste bloggar. jag grät när jag läste om idol-robin, det är så fint, ni ställde er i kö för att få en autograf till mig. visade ni ett kort på mig?
jag sorterade alla strandhemspapper idag, vad mycket vi lärde oss. jag läste gud och jag, vad mycket som har hänt i min stuga. tror att taket i vardagsrummet blivit fuktskadat men tror inte det ska vara så svårt att fixa. mitt kontor i kyrkan är klart. det finns en snygg el-kille där. jag ska fråga om jag får behålla honom.




anna järvinen - social kompetens

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej käraste Anny! Ja, eller jag letade upp en bild på min mobil. Så fick han hålla i den medan jag fotade :) Han tog ju massa bilder med fjortistjejer men bilden med dig var DEN ENDA han log på!! Det är kärlek det! När bilder var tagen tittade han förvirrat på bilden haha...

Jag saknar dig så mycket!! Hoppas allt fixar sig i stugan! Ring om du vill prata någon gång. Puss <33

2009-09-03 @ 22:35:30
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, det där med Robin är så gulligt! Jag hoppas bara att de gör likadant till om de träffar på Jean-Baptiste i Lund...



Och jag läser böckerna jag läser handlar om ungdomar i ett krigsdrabbat (vilket ord) Australien. Jag vet inte om du har läst dem? John Marsden heter författaren! =)

2009-09-03 @ 23:21:18
URL: http://loufis.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag saknar det massor. Det året gick alldeles för fort... kram på dig sötnos!

2009-09-04 @ 16:04:47
URL: http://amandama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0