tisdag 15 september

idag är jag ledig. min dator krascha igår. skit! nu sitter jag på mickes kontor och väntar på att han ska spela fotboll klart. idag har vi varit på a6. har köpt massa saker,bokhylla,tv-bord, lampor, lådor och annat småplock. Efter det skulle vi hämta mickes skor i gunillaberg. världens konstigaste ställe. mickes bror jobbar där hos någon dansk konstnär. eftersom jag aldrig träffat niklas innan var jag lite nervös. "- tänk om inte han älskar mig lika mycket som resten av mickes familj.." men efter att skakat hand med honom kände jag att detta kommer gå bra. De hade små små små kor, nästan mindre än cissi! och massa getter och får i trädgården. sen hade de höns och kalkoner. fy vad fula! sen gick vi in i en liten liten ladugård och dääär! DÄR fanns det små små bäbisgrisar. dom var så söta så vi var tvungna att kolla på dem två gånger. jag fick hålla en. åh så söt den var.
huset var typ ett konstverk. eller där inne fanns maaaassa tavlor och konstiga konstföremål.
micke har kass musiksmak. höll på att avlida av ett jazzband som micke är helt kär i. sen kom räddningen! jag fick en skiva av niklas med dansband! hemresan var räddad. nu vill jag ha dig här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0