fredag 4 september

allt är klart i kyrkan. eller iaf så pass klart att vi kan ha invigning i helgen. AMEN!
imorgon ska jag hålla i klippa-bandet-cermonin, kul! önskar ni kunde vara där, hade varit så roligt. lova att kom snart! tonår i eksjö gick bra, micke och jag blev grillade. det var tävlingar så som funny anny, spika i en spik, jojjo, limbo, vispa äggvita och armbrytning. Arga leken vann jag på, vi kom lika på äggvispningen, resten vann micke, konstigt va? eller inte. ibland känner man sig verkligen kass, micke kan allt. och är bra på allt.
henrik var där, det var kul. vi ringde ante, eller jag ringde. saknar norra vi. underbara människa. nu är det nog dags att sova för nu börjar det barnförbjudna filmer på tv1000. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men du är i alla fall världens bästa hemliga kompis, och det är en bragd det! Önskar verkligen att jag kunde komma! Men snartsnart! Det måste det bli!

2009-09-05 @ 00:14:45
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0