fredag 18 september

idag vaknade jag av yrsel. jag trillade. jag fick stötta mig mot möbler och dylikt. bråttom hade jag med. bilfärden gick ganska bra. det snurrade inte så mycket när jag höll huvudet stilla. nyfiket flöt på bra, fredag betyder chokladbollar. huja, vad krävande det är att ha ca 50 chokladbollar framför sig och ínte äta hela tiden.
vid fyra träffades tjejerna som ska servera imorgon och fick information. vi ska ha svart kjol och vit t-shirt.
jag och emmy stressade till JC för att försöka hitta något att ha på oss.
jag har en svart kjol, den vill jag inte ha.
jag har köpt en svart kjol, den vill jag inte ha.
jag har köpt en svart kjol till idag, den vill jag inte heller ha.
förstår folk när de säger att det är dyrt med bröllop.
vi övade med kören nu ikväll. blir lite spexlåtar till brudparet.

nu vill jag att ni ber lite extra för mig imorgon. jag är BRÖLLOPSTÅRTEANSVARIG!!!
det kan gå hur som helst.


min dator är tillbaka, men den är konstig. sen har någon lekt med min dångel så sim-kortet är borta. jag tror jag börjar gråta snart. inget går som det ska. lite sömn tror jag att jag behöver.


Grattis Terren, nu är du lika stor som jag snart.
& Grattis Sandra och Erik, nu är ni mer gifta än jag snart.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men lilla vän, du får inte trilla. Glöm inte att ta en paus mitt i allt och vila! Du kan få åka på retreat till Dag Hammarskjölds Väg i Lund. (Fast man får prata!)

För övrigt verkar det som att vi ska renovera affären i oktober (Vi får slutgiltigt besked nästa vecka - be!). Om så är fallet får jag nämligen vara ledig i en vecka och DÅ! Då kommer jag! :D

2009-09-19 @ 20:00:05
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jaaaa! Och vi ska äta kaneläpplen och havrebollar och prata om livet!

2009-09-20 @ 20:09:49
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0