lördag 17 oktober

igår var det födelsekalas för sara, god mat och trevliga människor.
sedan drog jag in till stan för att gratta petter, 25 år.
det blev ballonger som sprängdes, en rädd anny och kokhett te i knäet. mycket underhållande.
sedan blev det filmkväll, popkorn, halvbra film och mkt skratt.
tack magma för en underbar kväll, precis vad jag behövde!
jag är så lycklig, verkligen lycklig. kommer på mig själv att skratta, sjunga och dansa för mig själv.
our God is a awesome God.

nu ser jag på oh happy dag på tv4film. den är underbar. Ni måste se den! jag skrattar högt!


JAG ÄR LYCKLIG. Amen.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ååh, vad bra! Är du lycklig, är jag lycklig! Snart ses vi, Imani!

2009-10-17 @ 23:57:52
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: magdalena

Varsågod anny! :)



JA du får låna boken när jag läst klart.. :P

2009-10-22 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0