torsdag 19 november

barntimmman var fylld med barn, skratt och sång. planerade lite inför julfesten,  wohoo.
sedan lagade jag mat, blev massa över så jag skänkte det till de fattiga ( micke )
julvandringen kommer nog bli bra, jag ska vara ängel. känns tryggt, har gjort det förut på julspelen. typ när jag var 10. har det väl inövat. kom precis hem efter vaccineringen. johanna, frida och hanna var med. 1 av 4 svimmade, tycker jag är rätt bra. gjorde tummen upp åt charlotte, pappas flickvän och hon bara skrattade. nu börjar jag dock bli helt yr, men kan inte bli sjuk. har mycket att göra. kanske borde kolla med magma om hon kan ta nyfiket.. hm.

snart dags för luciaplanering. kommer bli så vackert och fint. kul att det bli första gången i den nya kyrkan, kankse ska göra något speciellt.

Lussekatter ska jag och magma baka till konfan, någon som har tips på hur man gör? och vart man köper billig saffran. på barntimman var det prat om att det skulle kosta 31 kr per påse, det är hutlösa priser. hur ser det ut hos tiger? har de billig saffran?

ängel

så här kommer det se ut ungerfär på julvandringen..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nej, ingen saffran på Tiger :((

Bli inte sjuk, det räcker med att jag är det!

2009-11-19 @ 19:19:43
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Magdalena

japp saffran är dyr.. ska vi köra på en påse..? :P De blir inte lika gula men men.. hehe

2009-11-24 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0