kära cecilia

jag saknar dig när du är i lund,
varje dag tänker jag på dig en stund.
på strandhem vi sågs nästan alla dagar,
vi skrev till och med egna lagar.
nu jobbar du på tiger nästan jämt,
känns nästan som ett stort skämt.
jag vill träffa dig när jag vill,
även gånger utan potatis och sill.
i januari har du lovat komma hit,
till min alldeles egna sockerbit.
när jag tänker på att du är så långt bort,
spelar det ingen roll att du är kort.
för det är dig jag saknar,
varje morgon när jag vaknar.

din hemliga bästis.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åååååh, vad fiiiin! Du fick mig att börja gråta (vilken iofs inte är så svårt)! JAG SAKNAR DIG SÅ MYCKET!! Älskar dig, du är världens bästa hemliga bästis!

2009-11-26 @ 00:11:59
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0