vuxenpoäng

idag har jag besiktat bilen. vi kom igen ommed bara 3 2:or. får be pappa ta den till verkstad. fast en sak kan jag faktiskt laga själv, vindrutetorkarna! haha.
sen var baby N här, hon tog körkort idag så vi tog den obligatoriska svängen till mc donalds i värnamo.
Grattis igen!!
ikväll ska jag till hannah, ska få vindrutetorkare av henne. hehe, smidigt! + att jag får träffa henne.

nu åskar det, finns inget att göra. saknar att ha folk omkring mig 24-7.

ex-pojkvän ringde innan. han ville leka. jag är här, du är där. what to do?! en annan dag.
imorgon ska jag köra hem bilen. då blir pappis nöjd.

nej, nu ska jag gå och läsa. njuta av regnet och kanske sova.

blev balkongen inatt= inte så mkt sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0