med tåg genom småland

påväg till mor nu. chattar med D. Engelbrekt. trevlig kille. vill åt mina pengar.

mitt telefonsamtal med mor
- hej det är anny
- hej, va, VAD VILL DU?
- eh, jag är på väg till dig så du vet.
- MED VADÅ?!
- jag åker tåg..
- TÅÅÅG?! VARFÖR ÅKER DU TÅG?!?
- eh.. min bil står hos dig..
- JAA! vem åker du med då?
- ensam..?
- jag menar hur länge stannar du ?
- jaha.. till onsdag..
- hejdå!
*klick*

jag blir rädd. men det ska nog gå bra.

igår var jag hos ewe, vi gjorde pizza, åt godis och kollade på en dötråkig film. killen som hade huvudrollen var snygg. dock kunde det inte väga upp det andra. ewe var iaf glad, hon var helt kär.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0