körd

idag har jag:
- råkat rulla bakåt varpå en arg mopedist började hötta med näven. förlåt, jag såg dig inte.
- råkat hamna i en grupp turister på en smal gata. de var i vägen och jag höll på att få motorstopp.
- nästan dödat tre militärer. vem tror att de gömmer sig bakom husknutar?!
- klarat 2 tårbitar av repetionen. jag leder.
- pratat med min igge, i tusen år. 999 år förlänge om man frågar honom. fy vad jag saknar min andra hälft. (vi sa: jag älskar dig innan vi la på, gifta i 37 år...)
- bakat tårta med far. sådär god. jag gjorde hemmagjord vaniljkräm, avancerat.
- hittat sopsäckar. inspirerat min lillebror till att slänga några säckar han med.
-fått frid i fötterna enligt min körlärare. jakten på frid still going.
- börat på andakterna, vet dock inte om jag kommer närmare eller längre ifrån målet.
- mest av allt saknat min klass. ni fattas mig. kom tillbaka.

ninakupenda. häng med på klättringen föresten, det kommer bli skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0