imorgon rullar vi

undra vad man ska äta innan en sådan här stor dag.. pasta? det äter väl elitidrottare. och det är typ samma.
pojkarna är nervösa. jag har inte blivit nerövs än. när blir man det?  hur som, tiderna som gäller för bön är 08.15 och 13.45. och då är det intensiv bön, hela tiden vilket är ca 45 min. hör av mig när jag är klar. vad kul det ska bli!
tråkigt dock att jag inte får leka med mina pojkar varje dag nu. de senaste dagarna har jag varit deras assistent. de är verkligen helt konstiga ibland. konstigast och roligast var nog ändå när vi ätit kinamat, buffe och A blev så mätt så vi fick gå till ett solarium där han tvingade sig själv att spy. eftersom vi suttit i en bunker de senaste 3 veckorna har vi inte fått någon sol. A tänkte ändra på detta och kavlade upp t-shirten och drog upp shortsen så långt att det var jobbigt att kolla på honom. såg lite ut som en grottmänniska. fy vad jag skrattade. höll dock 10 meters avstånd så ingen skulle tro att jag kände dem. efter lunchen idag rök pojkarna ihop. de lekte utvecklingsstörda så jag hade väldigt svårt att dela på dem samtidigt som jag skrattade. som sagt, jag kommer sakna mina pluttar.

nu kommer charlotte, hejdå. saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0