gusta na mpenzi

what a night! eller morgon. vaknade som vanligt upp i thomas säng, dock lite mer brutalt än vanligt.

först kom gusta
-THOMAS! THOMAS! THOOOOOMAAAAS!!
- eh.. det är jag som sover här *kikar ut från täcket*

sen någon timme senare
* BANK BANK*
-ANNY ÄR DU VAKEN?!!?!
- eh, ja..
-KAN JAG KOMMA IN?!
- eh, ja..
- HAR DU SOVIT GOTT??
- eh, ja ( i mina tankar: hade gjort det fortfarande om inte du hade kommit)
* KRASCH, BANK, BOOM, BANG* (mpenzi packar)
-HEJDÅ!!!!
- eh, hejdå...

Fy vad hemskt det var. tror att om jag inte varit vaken hade det varit en av mina värsta mardrömmar.
vad nära att göra slut med plutten.

idag har jag sjungt psalmer för fru jansson. blivit avvinkad och dumpad på en trappa. promenerat, vandrat, krälat, klättrat och badat tårna med josef. Sällskap fick vi av markus när det var dags för pizza, gotteboet och strandhem. Hälsade på min älskling. Gjorde slut. känner mig tom. men jag har ju en ny, och upendo ville.

Filip presenterar oss för konfaledare:
- ja, det här är min bibelskoleklass ... och det DÄR, det är min flickvän Anny.
Jag svimmade nästan. NU passar det, jag som skulle göra slut. jag som plågats ett helt år. NU vill han ha mig. Han ringde till och med upp T och talade in ett arg meddelande, nått med att de skulle ses där ute och göra upp. skönt att jag är åtrådd.

tågresan hem gick bra, tjejen jämte mig läste också en shopaholic-böckerna. trevligt.
jag har internet på min dator nu. wie. puss


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha! Skönt att höra att ni har gjort slut! Du får komma ner snart så vi kan presentera Thomas flickvän för fru Jansson! :)

2009-06-21 @ 23:42:22
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0