den 5:e dagen

oj, jag har fullt upp med körkortet att jag har inte ens hunnit fatta att strandhem är borta. jag pratade med igge idag, han pratar skitkonstigt. precis som första veckan. fattade varannat ord. sen kollade han på tv också, vilket var en del i förklaringen. om jag ska jobba tillsammans med denne man i höst kräver jag att han inte har någon tv.

jag har klarat tre faser på teorin nu. kämpar stenhårt. Två till ska skriva upp och köra upp samma dag. får inte kugga, jag är äldre och SKA ha körkort innan dem.

på söndag börjar vi sjunga min sololåt i kören igen. lite spännande, den går inte i samma tonart längre. hoppas det blev en bättre tonart. ska öva med mr roos en dag.

min gaderob är urliten. jag förstår inte hur jag hade tänkte att få plats med allt. idag rensade jag i en kvart. sen var min enda soppåse full. får leta efter fler imorgon.

jag har upptäckt en dålig sak. jag äter inte på regelbundna tider och om jag äter äter jag en frukt. jag har glömt bort hur man lagar mat. förhoppningsvis går jag ner några kg iaf. iår handlade jag en klänning. för att göra det lite pinsamt för hon som jobbade där bad jag om en kristen klänning. hon blev väldigt chockad men letade reda på en ljusblå klänning som var sådär. jag fick ju helt enkelt köpa den. den stämde in på alla krav jag hade. men den kostade 180 kr så var ju ingen större förlust.

hämtade ut mina glasögon idag. hur läskigt som helst att gå runt med dom. men jag vänjer väl mig. sen köpte jag en ursöt liten linsvätskeflaska. pappa kollade lite surt på mig när jag bad om en sådan så jag bestämde mig för att jag kunde betala den själv. 30 kr. jag blir urfattig av det hä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0