skattjakt.

vaknade vit ett idag. var helt slut. åkte till m&m för mofah fyller år. middag, jordgubbar och kusiner. morbror hade gjort en skattjakt så jag fick följa mina små kusiner runt när de löste alla gåtor och shiffer. vi fann den i vedförrådet.

min kusin som är 10 sa idag
- anny, innan var jag så arg för att du är så mycket äldre än mig men nu är jag glad. du har körkort så vi kan åka och shoppaaaaaa!
så jag lovade att vi skulle göra det en dag. en dag.

jag har skrivit klart typ 3 andakter nu. det känns bra. bara 3 kvar.
imorgon kommer igge hem, på onsdag ska jag till skåne, på lördag ska jag till luleå. ja, denna sommaren blir det inte till att sitta hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0