se upp

det äckligaste jag vet är nattfjärilar. det sitter en på min skärm. dö.

ikväll har jag varit på grillkväll vid kyrkan, kom runt 95 pers. hyffsat!
tränat på fågelläten och härmat olika ljud. favoriterna ikväll blir: gräsklipparen som hackar, ball-plastaren som gnislar och ploppande fisar.

fröknarna frisk och jag tog ett kvällsdopp. mycket skratt.

f.ö körde jag min pärla hem idag. gula faran är åter på vägen. ganska varmt var det.
sen har jag upptäckt att jag vet ganska mycket special grejer om bilen som man tror att alla andra fattar.
typ som att jag bara har ett handtag till att flytta sätena så man får byta sida. men de lär sig väl. ja det gör dom.

kollar på någon konstig skräckfilm. en bil som jagar människor. väldigt lik min värsta marddröm när jag blev jagad av ett tåg. hoppas jag inte drömmer något sådant inatt.

peace out.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

När kommer gula faran till Lund? :)

2009-07-02 @ 12:44:56
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0