mot motala

nu åker jag snart. ska bli så kul. har inte träffat anna på minst ett halvår. eller tusen år.
ikväll ska vi ta igen allt vi missat, alltså blir det en lång natt. imorgon blir det motalafestivalen.
johan palm, eldkvarn och hm, bwo kanske?


på lördag blir det sjungning på campingen. alltid kul att sjunga där. sen blir det alltid glass efteråt och kanske en runda minigolf? på söndag kanske jag och fridulf åker mot a6, annars blir det sol och bad.

någon gång nästa vecka ska jag utomlands. ska bli kul! denna gången ska jag köra bil, wroom.
när är den där hajka egentligen ?


saknar er! ciao

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Utomlands?! Var?? Utan mig? :'(

Saknar dig med! Massor!

2009-07-02 @ 18:03:46
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0