3FAS

jag har ny pojkvän. han heter samuel och vi är kära. jag har startat datingservice här på lägret, min stora dröm. jag är hungrig, vi ska äta om 45 minuter. tycker inte om  att äta sist. igår tog micke körkort, det var en lycklig dag. GRATTiS! vi har det underbart. jag trivs med mina barn. emilia är snart bortgift och anna är mitt och samuels kärleksbarn. micke spelar vollyboll, han klarar sig själv nu. jag är glad. dock har jag problem med Gud, vi håller på att lösa det. snart ska vi pyssla. ikväll ska vi spela drama och det är bara två dagar kvar. jag älskar alla. jag vill ta med dom hem. norra vi är underbart.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fick Micke presenten som vi köpte i juni? :P

2009-07-29 @ 14:38:43
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Ewe

vad glad jag blir att du trivs så bra!! :):)

2009-07-31 @ 14:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0