ut med det gamla, in med något nytt

idag hade vi den sista gudstjänsten i vår gamla kyrksal. lite sorgligt. alla minnen. söndagsskolan, scouter, möten, unga röset, ungdomskören, julspel mm. från att man var liten tills nu har det varit där man haft det trygga. nu får vi leva utan det några månader. sen får vi flytta in i de nya lokalerna. jag och några tjejer var på nedervåningen, vi gick totalt lost! kommer bli massor med nya rum. (kanske inte som drömmen jag hade om att det var en väldigt stor parkering under kyrkan, typ 1 km men ändå!)
på invigningen predikade timmys pappas farfars far. idag predikade timmy. häftigt. är hur stolt som helst över honom.

imorgon blir det röjning av kyrksal, middag hos mormor och shopping med pappis på eftermiddagen. snart tillbaka till strandhem, är jag glad eller är jag?

Kommentarer
Postat av: Betty

Du är glad! Och det är jag också!

2009-01-04 @ 23:14:40
URL: http://bettysven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0