fika på bordet idag igen, tack vår Gud som gett oss den ..

idag har jag lekt med N och J. Vi skulle fika på coffea men det var stängt så vi åkte till Ica och handlade fika där.
Först skulle alla ha av wienerkransen så då köpte jag den. och sen ångrade de sig och köpte eget. så när vi kom hem fick jag smälla i mig hela. jag var mätt sen. tur att man inte har lovat sig själv att inte vara onyttig i år.

köpte den fjärde boken i Damernas dektektivbyrå. oj vad bra! och så läste jag en bok i natt som heter "Innan jag dör" av Jenny Downham. Cissi, den skulle du gilla! fy, jag höll på att drunkna i tårar.

annars leker livet. saknar strandhem och är uttråkad.




Kommentarer
Postat av: Betty

Tur att du inte gick med på att avlägga nyttighetsnyårslöfte då :P

Vad heter Damernas detektivbyrå-boken? Vet inte hur många jag har läst av dem.. Jag kanske får låna av dig om jag inte har läst den?

2009-01-02 @ 23:15:18
URL: http://bettysven.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ååh, den ska jag läsa! Älska gråtböcker!

Förresten, Louise har köpt vampyrböckerna 2 & 3, du kan få låna dom. Galet bra är dom! :D

2009-01-03 @ 10:22:17
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0