semester

aaah, så sköööönt!
dagen började vid halv två då jag bestämde att nu kan jag gå upp. åt lite frukost, sen kom Alice, min kusin. var ganska seg så vi kollade mest på tv och pratade. sedan har jag åkt runt i gula faran, och det är verkligen en fara så här års. när det är 20,5 grader kallt ute ser man inte ut. går inte skrapa för det blir bara immigt istället. men nu har jag fått låna pappas bil så jag vågar mig in till stan imorgon. var hemma hos pappis på kvällsmat. mysigt. han hade julstädat.

nu när jag kom hem så möts jag av detta:

david
detta är då David Eliasson, Sofies pojkväns bror. Även Filip Nilssons ex-klasskompis.

David är med i en grupp på facebook som inte ska raka sig på 4 månader. Kankse har dessa känslor uppkommit efter att jag igår visade mitt skägg?!

skäggisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0