onsdag 2 december

idag hade vi konfa. jag var lukas och berättade för dem om vad jag skrivit och vad jag gjorde när jag levde.
sedan hade jag andakt, läste sören & nils ( helsjönarna vet vilken bok det är) blev mkt uppskattad av iaf de andra lärarna.

Sedan har jag lekt förmedlare på facebook, tack Gud för facebook alltså.

Nu har jag precis gjort en lovsångsdans till söndagsskolan. Hoppas verkligen inte den är för svår. men det är typ samma steg hela tiden. Tog låten vi vill se Jesus lyftas högt. Hoppas lärarna blir nöjda, annars går jag i strejk.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

jag tror det kommer bli kanon, du är ju grym :)

2009-12-03 @ 15:40:34
URL: http://jasminelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0