måndag 14 november

nu är jag färdigpackad. 
imorgon kommer bli en lång dag.
känns lite jobbigt.
som en klump i bröstet.
fast det var ju det här jag ville, eller hur?
träffade mamma idag.
jag saknar henne ofta.
jag hoppas att syster snart kommer.




Du ville träffa mig i veckan
Det var nån dag som passa dig
Du tog förgivet att jag kunde
Men du glömde fråga mig
Du glömde fråga mig
Du flyger högre än oss andra
De får se upp varenda gång
Först när du tar dig ner på jorden
Först då kan jag va din vän
Först då kan jag va din vän

Jag mår bra och det blir vackert
O lika sorgset som förut men här finns inga brustna hjärtan
Alla ser likadana ut, alla ser likadana ut


Kommentarer
Postat av: Anonym

melissa är underbar!!!

2009-12-14 @ 23:55:33
Postat av: emelie

melissa är underbar!!!

2009-12-14 @ 23:56:30
URL: http://janssonemsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0