lördag 26 december

kära nån. lördag, vart tog veckan vägen?!
igår var iaf en bra dag. först mat hos mormor&morfar, paketutdelning och sånt.
sedan hem till pappis och dela ut julklappar och kolla på film.
sedan bestämde jag mig för att följa med simon och fidde till tranås.
sedan bestämde sig pappa för att göra samma sak.
så simon, fidde, jag, pappa och charlotte åkte på Blenders.
blev en kväll med många skratt och mkt dans.
fidde och jag dansade till och med lite bugg.

sedan var bonde-söker-fru markus där.
haha! det var väldigt roligt.
fick en puss av hans bror.
han var lite bättre.

jag är nöjd. sov till tio i tre.
nu ska jag åka och planera julfesten.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, seriöst! Vad tog veckan vägen?

2009-12-26 @ 17:57:19
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0