taggad

imorgon bär det av till frizon, är typ färdigpackad.. nästan, eller jag vet vad som ska med. hehe.

idag har jag och edith varit på ikea, handlade massor till ungdomsdelen av kyrkan, kommer bli toppen. löst problemet med den röda och den blå soffan också, topp! vi fick max handla för 2500 och vi klarade det typ med 86 kr för mkt, ganksa bra för att inte haft en aning om hur mkt vi handlat för innan kassan.

jag har tappat bort min svarta kjol, jag gråter blod. dumma ante som skulle slänga i mig i poolen så den blev blöt. så hängde jag den säkert på ett dumt ställe och nu är det skickad till erikshjälpen.


jag har köpt skor idag, fulsnygga. bruna och beiga typ. och svarta leggings. sen åt vi tacobuffé för 96 kr, det var vi värda!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill också till frizon! Men det får bli nästa år i så fall. Hoppas det blir bra!

2009-08-05 @ 15:36:11
URL: http://amandama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0