att göra inbrott i sitt eget hus

igår impulsbestämde jag mig för att åka på lasse stefans på sigges. kvällen var hur kul som helst. träffade massa sötnosar från gymnasiet och till och med från Eksjö. skulle sova hos linus men på grund av för några sovplatser åkte jag till mor. kl 6 imorse parkerade jag bilen och var dödstrött. upptäckte till min förskräckelse av mamma eller ulf är inte hemma, de är på bröllop i eksjö. skit med, låst överallt. till och med garagedörren som jag inte ens visste man kunde låsa. kollade runt lite och upptäckte mammas sovrumsfönster öppet. hm, två meter upp, stege någonstans kanske.. bestämde mig för att det var för tidigt för att riskera livet och fortsatta leta. tillslut fanns det inget annat alternativ än att ta luckan där vi slänger in ved. luckan är svintung och det var fullt med ved. jag var barfota och nära till gråten när jag satt fastklämd i luckan med sår i rumpan och på benen. fick glida ner och tillslut var jag inne. jag är fortfarande förvånad över att det gick. tur att ingen såg mig!

ikväll blir det planering i kyrkan. adjö 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahaha. önskar att jag kunde vara en del av ditt inbrott. jag gillar den där chocken "jag är utelåst.. vart är bästa stället att ligga på?kom igen nu anna, tänk som en uteliggare"

2009-08-04 @ 18:52:17
URL: http://annahjalmarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0