sol, milkshake, syster och jag

tytte kom hit idag. tog ut madrasserna på balkongen. solen är varm.
hon klagade på mitt hår så nu har jag blekt det två ggr till. vet ej om det blir någon skillnad.
vi har gjort banan och choklad milkshake, mums.

en sommar sov syster och jag nästan varje natt på balkongen. och som vanligt har min syster livlig fantasi och jag har svårt att säga nej, så i natt ska vi sova på balkongen.
- det räcker väl med joggingbyxor?
-ja.. och typ tusen täcken.
- vadå, är det så kallt ?

det kommer antagligen sluta med att jag somnar först, syster inte kan sova så hon väcker mig så vi måste gå in. men det blir mysigt hur som.

markus, jag har en present från mitt jobb. hyppas dui blir glöd (sagt med annyspråk)

imorgon anländer jag till strandhem igen. och på kvällen är det harry potter. vill se. alla andra måste också det. a-ah!
det ska bli kuuul. jag saknar alla. mest att alltid ha någon att prata med. och jag tror jag glömde kvar 2/ 3 av treenigheten där.


hejdå, over and out peace.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, jag har iaf lånat Harry Potter fyra :D



Du, jag har eventuellt en liten överraskning till dig :)

2009-04-12 @ 23:33:39
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0