organiserat kaos.

helgen har varit galen. jag och igge har försökt hänga med på det mesta. mycket glass, fika och förvirring. skratt och friboll blev det med.

lite arga kommentarer och lita sömn.

jag saknade er, allihopa.

jag har bränt min näsa och fått en blåsa. fast inte på näsan utan hälen.

jag är klassen barnsligaste enligt M och det är jag stolt över. jag har verkligen försökt att få vara barn sedan jul. skönt när man lyckas. iofs är jag fortfarande mamma. men ja, det är då jag trivs bäst iofs.

heavens got an open door tonight. lala. singing biiii. hängbuken vann.

men jag är lite arg, vi är inte anställda och ändå behandlas vi som om vi vore. hela helgen har varit jobb, men ja.,

får hoppas att Gurra har koll, så jag slipper bli besviken. någons låga slocknar och det är inte min.


xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0