vill och vill ni veta varför villan heter så.

elu sports event igår. galet kul. vi kom femma i gruppen. hmm. jag gjorde iaf ett mål och fixade en straff åt motståndarna. bra insatts. när vi kom hem frossade vi i kakor och myste framför tvn. skönheten och odjuret, M som grät som ett barn, once och sen gick vi till behandlingsrummet. djupa samtal och död och liv. tro och meningslöshet. skulle jag dö för dig? hur som helst ska jag inte börja klättra för då kan man ställas inför tunga frågor. vem skulle jag vara beredd att offra mitt liv för? många eller ingen alls? iaf så var natten bra. det är min slutsats. mys. men på dagen brukar det sjunka. kanske blir det bra i natt igen. konstigt när människor lever dubbelliv har jag tänkt på. kankse gör jag det med. men hur orkar man. tillslut måste det ju spricka. det är det värsta som kan hända. man blir påkommen och allt rasar. usch. vad gör man då? sitter och försvarar sig?

vem skulle du dö för? vem skulle du vara beredd att offra ditt liv för?
vem som helst eller någon nära vän?
svårt.

hur som helst, om vi fortsätter så här kommer det bli bra. ödmjukhet och ärlighet. klarar du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0