i natt, i natt

natt utan sömn. mitt öra gjorde så ont så när kl var halv fyra gick jag och väckte halva annexet och bad om alvedon. någon timma senare kunde jag somna. lite mycket i kroppen nu, förväntan och sjukdom. bara min röst håller. tog sovmorgon till halv ett, försökte äta middag men det gick inte alls.

idag gick jag lite för nära igen, bäst att skratta bort det. tipp tapp. trippa fram på tårna. får inte bli något fel nu. gör så sjukt ont. men det blir nog bättre för var dag. ett steg fram, ett steg bak, ett steg åt vänster och känslan kommer tillbaks.

åh, imorgon smäller det. ojoj. jag spricker snart. och killarna har så höga förväntningar. hoppas verkligen det går hem.
nervös, nervös, nervös, nervös. bara jag klarar av det!

Kommentarer
Postat av: markus engström

ooh, anny! gött att du läckt ut din blogg till oss! gillar att läsa ditt kodspråk.. det är bra grejer.. jag håller på dig!

2008-11-17 @ 19:51:17
URL: http://vigas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0