hey my name is frank and this is my story

idag är jag slut. jag tar alltid på mig för mycket. vill att allt ska bli så bra. vår gemenskapskväll är nära nu.
jag måste lära mig sova på nätterna. men som J brukar säga. - ni går ju på folkhögskola. jag går in i den rollen bra, tror inte jag lagt mig många kvällar innan tolv. E var här i helgen. pyjamasparty, onyttig mat och massa skratt.
jag förstår inte riktigt vad som är på gång men jag tror det känns bra. skulle iof behöva prata med dig ensam men det kommer väl, har en hel vecka med långa nätter på oss. förkylning på g, och jag har lovat att sjunga för dig.
avundsjuka är kanske den sämsta känsla man kan ha. men jag jobbar på det, och det kommer bli bra.
allt är nog bra. faktiskt. många saker är lösta. det var bra.



(cissi, nu är min hemliga identitet förstörd :*   )


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jaa, ännu en som har blogg =)

Men denna veckan ska vi va bättre på att gå och lägga oss i tid, tycker jag. Jag har verkligen varit helt död denna helgen!

2008-11-16 @ 23:55:55
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0